Animatiebureau in verkooppunten
Zet uw merk in de kijker en bouw een relatie op met de klanten van een strategisch gekozen verkooppunt dankzij TopSales’ commerciële animaties. Met behulp van technieken voor brand activation brengt u uw merk en producten tot leven bij de bezoekers, zodat ze tastbaar, onderscheidend, memorabel en vooral populair worden. Ons field marketing agentschap biedt u verschillende oplossingen voor brand activation aan.
Interactieve animaties
Uw merk en producten worden gepresenteerd via een stand met gastheren en -vrouwen, in een groot en populair verkooppunt zoals een supermarkt, hypermarkt of winkelcentrum.
Bezoekers kunnen in contact komen met uw merkvertegenwoordigers, meer te weten komen over uw producten en promoties en hun opmerkingen delen.
TopSales organiseert deze interactieve commerciële animaties voor u om impulsaankopen te stimuleren en uw merk memorabel te maken.

Conversiestrategie
Maak uw product tastbaar en aantrekkelijk door middel van een demonstratie op de winkelvloer. Dit kan gaan om het tonen en demonstreren van een gereedschap, een huishoudelijk apparaat, een schoonmaakartikel of zelfs het bereiden van uw voedingsproducten voor een smakelijke en geurige ervaring.
Deze techniek van brand activation wordt bijzonder gewaardeerd door het publiek en maakt uw merk onvergetelijk.
Sommige demonstraties worden georganiseerd met als doel directe verkoop, dus met de bedoeling om onmiddellijk aankopen te genereren in de winkel of bij een stand.

Het TopSales-netwerk tot uw dienst
Shoppingervaring
Maak uw merk en producten tastbaar via de vijf zintuigen van bezoekers. Beelden, uitleg, proeverijen, geuren, texturen… allemaal positieve herinneringen.
Interactiviteit
Brand activation biedt klanten de mogelijkheid om met uw vertegenwoordigers te communiceren, meer informatie te krijgen of waardevolle feedback te geven.
Dynamiek
Klanten in verkooppunten vinden het prettig om afwisseling te zien in hun dagelijkse winkelervaring, dankzij uw merk en producten die zorgvuldig worden gepresenteerd.

Technieken voor merkactivatie
Neem contact op met TopSales, uw operationeel marketingbureau in de Benelux. Ons team organiseert uw brand activation-evenementen van A tot Z, op basis van een doordachte strategische aanpak.
Ons commerciële animatiebureau past zijn diensten aan en gebruikt beproefde en efficiënte technieken om uw prestaties te stimuleren:
- PLV - winkelreclame
- Verspreiding van leaflets en flyers
- Informatiestand
- Openbare presentatie
- Productdemonstratie
- Kookdemonstratie
- Proeverijen
- Persoonlijke tests
- Gesprekken en feedback
- Campagnewebsite
Voor elk commercieel evenement organiseert ons commerciële animatiebureau de gegevensverzameling om deze te analyseren en processen (demonstraties, winkelreclame, productplaatsing) te optimaliseren.
Zo blijft uw merk altijd efficiënt gepresenteerd.
FAQ
Is een demonstratie in de winkel rendabel?
TopSales past al tientallen jaren technieken van brand activation toe. Voor elk evenement analyseert ons commerciële animatiebureau waardevolle gegevens. De gegevensanalyse stelt ons in staat om de impact van elke actie en elke winkelreclame te evalueren, zodat we deze kunnen optimaliseren en relevant houden voor uw merk.
De financiële voordelen voor uw bedrijf zijn zowel direct als indirect:
- Direct: Onmiddellijke aankopen bij de animatiestand.
- Direct: Stimulering van de verkoop van al uw producten in de winkel tijdens het evenement.
- Indirect: Verbetering van uw merkimago, waardoor het onvergetelijk wordt.
- Indirect: Creëren en behouden van een trouwe klantenkring op middellange en lange termijn.
Hoe trekt u meer bezoekers naar de demonstratieplek?
Een campagnewebsite, gemaakt en beheerd door TopSales, stelt u in staat om het evenement aan te kondigen en het doelpubliek nauwkeurig te informeren.
Effectieve communicatie via sociale media of zoekmachines leidt geïnteresseerden naar de campagnewebsite, die hen vervolgens naar de demonstratielocatie stuurt op de gewenste datum en tijd. Zo kunt u zoveel mogelijk geïnteresseerde bezoekers ter plaatse aantrekken en de kans op conversie naar klanten vergroten.
Loopt mijn demonstratie het risico overschaduwd te worden door een andere?
Onze medewerkers op het terrein onderhandelen over elke plaatsing, elke winkelreclame en elke commerciële animatie met de verantwoordelijken van de winkels: supermarkt, hypermarkt, winkelcentrum.
Dankzij deze langdurige vertrouwensrelaties en ons onderhandelingsvermogen kan ons commerciële animatiebureau ervoor zorgen dat uw field marketing-evenement zoveel mogelijk geïnteresseerde bezoekers aantrekt.
Winkelmanagers en winkelcentra zullen voorkomen dat uw evenement concurreert met dat van een andere merk. Die concurrentie is niet wenselijk voor u noch voor de andere merken. Met een unieke animatie op de winkelvloer zal uw merk de aandacht van de bezoekers trekken en hen vasthouden om hen om te zetten in klanten.
Wat is een shoppingervaring?
Bij een shoppingervaring kunnen bezoekers en klanten in een verkooppunt uw product met al hun vijf zintuigen ontdekken. Ze kunnen het aanraken, proeven, ruiken, gebruiken... Ze beleven het product en uw merk terwijl ze in contact komen met professionele vertegenwoordigers.
Op die manier kan de potentiële klant uw product beter onderscheiden van dat van een concurrent dan in een online winkel. Dit versterkt zijn koopbeslissing en helpt u uw klantenbestand beter te targeten en te behouden.
Contacteer ons op 02 247 29 30 of via ons formulier